En dag pÄ Tjeggelvas (och i Akka!)

Idag for jag, brorsan och farsan upp till Akkapakte! Huvudorsaken var att vi skulle sĂ€tta ut plogpinnar efter leden över Tjeggelvas, givetvis Ă„ker man upp till Akka ocksĂ„. Tror vi satte en ny rekordtid pĂ„ att he upp pinnarna 😂 tog max 1,5 timme.


I och med detta sÄ fick jag Àntligen ta premiÀrturen pÄ Summiten! Var inte direkt en episk dag körmÀssigt, lika lite snö dÀr uppe som hÀr hemma. Gick inte att testa skotern fullt ut, men nog mÀrks det skillnad mot för lilla, korta 600:an alltid!


Var dĂ„ ett jĂ€vla vĂ€der idag, knappt nĂ„n sikt pĂ„ Tjeggelvas och vassa smĂ„ snöflingor i luften hela dagen. Men jag Ă€r Ă€ndĂ„ lycklig, att fĂ„ komma hem till Akka kan inte annat Ă€n göra mig glad. Om Ă€n jag alltid blir kraftigt deppad nĂ€r man har landat i Arvids igen, jag vill ju bara tillbaka dit upp dĂ€r jag hör hemma 😂

👆 Lycklig brud pĂ„ sitt rosa Ă„bĂ€ke med sin rosa dess.
Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0