2018.

2018. Året dĂ„ det hĂ€nde mycket, fast samtidigt inte.
Året dĂ„ jag köpte mitt första hus. Året dĂ„ jag för första gĂ„ngen kvaddade en skoter.. Året med sjuka snömĂ€ngder. Året med den varmaste sommaren nĂ„gonsin i mitt liv. Året dĂ„ jag hade totalt 9 veckors semester.. hehe. En sommar dĂ„ jag faktiskt var till Österrike med hela slĂ€kten frĂ„n Sverige, jag var pĂ„ Sweden rock och hittade pĂ„ en massa skoj pĂ„ vĂ€gen hem frĂ„n Sölversborg till Arvids. Jag var till Motorveckan, jag var pĂ„ Wheels i Haparanda. Jag sköt upp och blev fĂ€rdig med min jĂ€garexamen. Jag var till Borgvattnets prĂ€stgĂ„rd med ett bra gĂ€ng, jag firade halloween med samma gĂ€ng dessutom. Jag har jobbat i Aitik,och gjort dom lĂ€ngsta, jĂ€vligaste skiften nĂ„nsin. Jag köpte gymkort och har farit dit frivilligt. Och nĂ„t av det allra bĂ€sta, Ă€r att jag köpte mig till slut en Summit 850. Som kommer att bli jĂ€tterosa. PĂ„ riktigt jĂ€ttejĂ€vla mycket rosa.
 
Jag har slutat med nyÄrslöften för lÀnge sedan, men jag kan ÀndÄ lova mig sjÀlv att 2019 ska jag fortsÀtta som jag alltid gjort, att vara den Àr jag och göra som jag vill. Jag ska ha kul, ska köra mer skoter, köra mer cross, börja Àgna mig Ät mina bilar igen, hitta pÄ roliga saker. Jag ska göra mitt hus mer awesome och jag ska fan ha rosa hÄr lite oftare. För mitt liv Àr allt annat Àn grÄtt och trÄkigt. Ha ett bra 2019 nu alla ni som lÀser, för det ska jag ha!
 
En bild frĂ„n nĂ€r jag var i Österrike :)
 
Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0