Så som varje söndag borde vara

Tog med mig bästis och drog till grustaget där brorsan skottade upp ett hopp åt mig i fredags. Vi hade bara min cross så den som inte körde fick agera fotograf 😋

Körde runt runt och bara hoppade, hela tiden. Böt av varandra ibland, Kajjan hann göra en felsökning och fixa ett soppaläckage bla. Men det bästa av allt var när jag bad henne att köra pÃ¥ bakhjulet 😂



"Gasa mycke, sÃ¥ jag fÃ¥r pÃ¥ film när du kör pÃ¥ bakhjule" "Det ska du fÃ¥" svarade hon och fick motorstopp. Sen hann inte jag med, sÃ¥ drog hon upp pÃ¥ bakhjulet, reste över OCH tappade en av sina linser ðŸ˜‚


Har inte skrattat så mycket på länge. Och hon är van att jag är skadeglad så det är lugnt, haha! Nåja, vi båda hann ta många hopp, var en förjävla kul kväll med bästis så jag hoppas att vi gör om det här 😊😊
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0