Helgen

Började denna helg med att vi kidnappade min svÀgerska som fyllde Är och drog till Alcatraz, dÀr vi bowlade, körde Prison Island och Laser game... (helvetteeee sÄ kul, vill fara dit igen helst nyss!)



...pÄ lördag var det Arvidsjaurgalan, sÄ för en gÄngs skull klÀdde jag upp mig riktigt ordentligt och jag tror fan aldrig jag varit sÄ snygg som dÄ...



...till sist var det dop för min brorson i söndags. Vi var dÀr mer som hela dagen, Ät och fikade och surrade med folk, riktigt trevligt. (Och det var andra dagen i rad jag bar klÀnning och klackar, vad fan har hÀnt med mig?!)



Denna ledigvecka har alltsÄ varit fullbokad. Det Àr riktigt kul, men jag ser framemot nÀsta vecka som i nulÀget ser betydligt lugnare ut. DÄ kanske jag har tid att fortsÀtta fixa i huset, kanske mÄla om nÄn soffa eller börja bygga pÄ min sÀnggavel?

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0