Natt i garaget

HÄjja, vilket vecka. Ingenting har gÄtt riktigt som de ska, fast ÀndÄ blivit till sig i slutÀndan. I fredags pratade jag med TJB Pulverlack i UmeÄ, och dom kunde pulverlacka mina boggieskenor och spindlar nu i veckan, och hinna skicka tillbaka dom ocksÄ, förutsatt att jag skulle hinna skicka ivÀg alla grejer idag..

Slutade med att Ted och Eric tog lös boggien Ă„t mig sent igĂ„r kvĂ€ll, sen var jag i garaget till halv 4 imorse.. dĂ„ hade jag fĂ„tt lös allt frĂ„n skenorna och tagit lös spindlarna, plus att jag hann fara en svĂ€ng ut till Björkis och hĂ€mta en kulledsavdragare. Klev upp 8, förpackade grejerna och fick ivĂ€g dom med Bussgods i tid. Puh. Idag Ă€r jag svintrött 😂
Ska göra iordning allt inför imorgon, sen blir det nog en dusch och soffan resten av kvĂ€llen, lĂ€r somna tidigt ikvĂ€ll skulle jag tro 😅


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0