Lördag

Jaa, dĂ„ var man i LeveĂ€niemi igen.. kĂ€nns bĂ„de och. Kul att fĂ„ trĂ€ffa sina kompisar, men jobbigt att det Ă€r sĂ„ mycket folk. Och sĂ„ jÀÀvla enformigt och trĂ„kigt hĂ€r, Aitik var mycket bĂ€ttre. Är "extra resurs" i veckan sĂ„ fick hoppa in i vĂ€lten 😂 drömmen ju, det bĂ€sta av allt Ă€r att jag har ingen komradio sĂ„ jag kan lyssna pĂ„ musik och poddar ifred :)

Har givetvis hunnit jobba över ocksÄ, satt som mottagare i wa500:an en kvÀll till 23.00. En annan kvÀll körde jag wa600:an frÄn 00.00-06.00, sjÀlvklart hade jag jobbat ett vanligt skift före de, och jobbade ett vanligt skift efter ocksÄ.

Nu har jag redan hemlÀngtan.. det snöar för fullt hÀr och verkar ha gjort det hemma ocksÄ, vill hem och göra klart allt med Summiten sÄ man fÄr dra igÄng den hÀr sÀsongen nÄn gÄng!



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0