1:a december...

...ÅRETS JÄVLA BESVIKELSE!!
Förra Ă„ret 1:a december sĂ„ körde jag premiĂ€rturen med skoter för den sĂ€songen, och idag sĂ„ Ă€r grĂ€smattan framme?! Fy. Fan.

Men jag dekalkittar 8fiddyn för fullt, tog en paus nu en stund och hĂ€mtade lite verktyg och stal fetjĂ€vla chevan av brorsan, strax bĂ€r det av ner i garaget igen och skruva ur nĂ„ popnitar sĂ„ jag fĂ„r lös dragbĂ„gen och kan dekala tunneln.

SĂ„ trots att vĂ€dret Ă€r emot totalt, kan jag iaf trösta mig med att skotern blir fĂ€rdigdekalad idag! Sen ska spindlarna och boggieskenorna lös, gult Ă€r jĂ€vligt fult pĂ„ min Summit sĂ„ dom ska ivĂ€g pĂ„ pulverlack. NĂ€r allt det Ă€r pĂ„ plats igen sĂ„ har jag nog kommunens absolut minst diskreta, knallrosa Summit 😄


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0