Bootylicious


Fick tips av en kollega om ett jĂ€kla bra gymsida med massa övningar och trĂ€ningsprogram, muscles.se. Blev vĂ€ldigt taggad av att lĂ€sa och titta runt pĂ„ den sidan!

Mitt gymkort gick dock ut idag, i morse var jag inte sĂ„ sugen pĂ„ att trĂ€na, snĂ„ltarmen gjorde sig pĂ„mind.. sen sĂ„ tittade jag in pĂ„ den sidan, kom ihĂ„g vad jag vill och drog till gymmet Ă„ löste ett nytt gymkort! PĂ„började mitt nya trĂ€ningsprogram, bootylicious, trĂ€nade och ville till slut spy 😂 Ă„t lite för nĂ€ra inpĂ„ trĂ€ningen, eftersom jag inte ens hade tĂ€nkt fara dit.. fy pĂ„ mig.

TrĂ€ning, i synnerhet pĂ„ gym, har aldrig varit nĂ„t jag gillar. Men nĂ€r jag bestĂ€mde mig att det Ă€r dags för en förĂ€ndring, för att fĂ„ en snygg kropp (ja jag Ă€r ytlig som fan ibland) sĂ„ mĂ€rkte jag ocksĂ„ att kroppen (obviously) kĂ€nns sĂ„ jĂ€vla bra av trĂ€ning. HejdĂ„ ryggproblem och ont i skuldrorna! 👋 SĂ„ nu Ă€r det inte sĂ„ motigt att gĂ„ till gymmet lĂ€ngre. Inte nĂ€r jag tĂ€nker pĂ„ att jag kommer gĂ„ ner i vikt Ă„ fĂ„ en snygg kropp. Inte nĂ€r jag tĂ€nker pĂ„ att det blir lĂ€ttare att orka med skoter och crosskörning. Inte nĂ€r jag tĂ€nker pĂ„ att jag inte lĂ€ngre har ont i ryggen eller att skuldrorna inte lĂ„ser ihop sig.

LĂ„ngt jĂ€vla inlĂ€gg, men trĂ€ning Ă€r bra. Dessutom sĂ„ blir man glad av att köra skiten ur sig sjĂ€lv, iaf efterĂ„t nĂ€r man Ă€r slut, Ă„ vet man gjort nĂ„t bra. Jag skriver sĂ€llan om trĂ€ningen hĂ€r eller pĂ„ sociala medier, men bara för att jag inte gör det, sĂ„ betyder det inte att jag inte gĂ„r till gymmet 4 dagar i veckan 😌
Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0