Missionz

Var ju på specialuppdrag i fredags; körde upp fyrhjulingen och slaghacken vi köpt för att ha uppe i Akkapakte, till Örnvik. Gammfolket skulle åka helikopter dit och dom blir där i en vecka, då passade vi på att få grejerna uppflugna dit.

Hade sån tur att jag fick åka med första svängen då dom skjutsade folket! Att bara få kliva ut och stå på gräset i Akka var så jävla nice, har längtat upp dit som tusan (som jag alltid gör, särskilt när det är höst) och nu fick jag göra en snabbvisit på 10 minuter.

Sjukt att flyga dit, när man är van det ska vara omständigt och ta typ tre timmar att ta sig upp. Ååh, jag längtar redan hem till mina fjäll igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0