Lillsummiten Àr sÄld!

Vilken dag va! Tog ut skotern och fotade den (med min nya kompaktkamera som jag till slut skaffat laddare till, det var första gĂ„ngen jag anvĂ€nder den sen jag köpte den i.. mars typ 😅) och annonsen kom ut just före 12.

Innan klockan slog 19 var den lastad och papperna pĂ„skrivna, en frĂ„n SkellefteĂ„ kom och köpte den, utan nĂ„t tjorv. Det bĂ€sta var att han hade visst en dotter som var sugen pĂ„ att börja köra, sĂ„ han trodde att dekalkittet skulle fĂ„ sitta kvar 😃

Gode sjukt, tog sju timmar att fĂ„ den sĂ„ld! Var flera som hörde av sig, frĂ€nt Ă€ndĂ„ att det var sĂ„ stort intresse pĂ„ en liten 600. KĂ€nns lite sorgligt att den Ă€r borta 🙄 meen nu har jag ju en 850 att ge kĂ€rlek, dekalkittet till Summiten kom igĂ„r sĂ„ jag vet vad jag gör i veckan! 😃


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0