Helgen

I helgen var det en tidig inflyttningsfest fest hos mig och sen vart det utgÄng till Lappis, var ju storstÀmningshelg sÄ det var bra med folk ute.

Började dock helgen med att RTT:n vart pĂ„körd bakifrĂ„n nĂ€r jag stannade för en person vid ett övergĂ„ngsstĂ€lle 😡 hann dessutom stĂ„ still ett par sekunder (var en tant med rullator sĂ„ he gick sakta..) sĂ„ bilen var inte just bakom, utan han kom med fart Ă„ hann knappast bromsa ner sĂ€rskilt mycket, vart en jĂ€vla smĂ€ll. Tur i oturen sĂ„ tog det bara i kulan pĂ„ RTT:n, men den vek sig nĂ€stan hela vĂ€gen in mot kofĂ„ngaren. Kan ju sĂ€ga att jag var som ett jĂ€vla Ă„skmoln nĂ€r jag klev ut frĂ„n bilen, hade han som körde den andra börjat tjafsa hade jag förmodligen flippat totalt, men nu gjorde han inte de sĂ„ vi diskuterade lugnt Ă„ sansat. Tur för han.
Jag for upp pÄ akuten sen, mest för att det ska finnas dokumenterat att jag blivit pÄkörd ifall he skulle bli nÄt med nacken sen. StrÀckte mig lite men det Àr förmodligen enda "skadan" jag fick av det hÀr.

1; bÄde kund och tatuerare var rÀtt dragna. 2; Àr helt sÀker pÄ att det var telefon som skrev mes istÀllet för med...

Den ska vara nÀrmare en decimeter frÄn kofÄngaren, sÄ ja..

Det var min helg det. IgÄr var jag bakis som fan, idag har jag hunnit göra matlÄdor och ska sen tvÀtta och fortsÀtta med tapetseradet och mÄlandet, imorgon bÀr det av norrut igen...
Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0