Ett nytt leende

Varning för fula nÀrbilder.
Jag hade rĂ€ls i 3,5 Ă„r för typ 10 Ă„r sen, allt vart bra förutom att jag saknar hörntĂ€nderna i överkĂ€ken, och tack vare de sĂ„ drog dom ihop mina tĂ€nder sĂ„ att det inte skulle synas. Dock har tĂ€nderna flyttat pĂ„ sig under Ă„ren, och jag har alltid stört mig pĂ„ det dĂ€r jĂ€vla glepet mellan framtĂ€nderna och dom bakom đŸ˜€

Eftersom jag snusar och har rökt sĂ„ har tĂ€nderna ocksĂ„ blivit missfĂ€rgade. Har blekt dom med Opalescence, frĂ„n tandlĂ€karen, och idag har jag Ă€ntligen fyllt i dom dĂ€r tvĂ„ jĂ€vla mellanrummen!! Att jag inte gjort det hĂ€r tidigare alltsĂ„. Nu kan jag Ă€ntligen le utan att skĂ€mmas för mina tĂ€nder ✌ Har för övrigt lagt ner kanske just över 2000 för rubbet, sĂ„ det Ă€r verkligen inte överdrivet dyrt.

Dom bĂ€sta bilderna jag hade för att visa skillnaden pĂ„ fĂ€rgen. Har sjĂ€lv inte tyckt tĂ€nderna blivit sĂ„ mkt ljusare, men idag sa tandlĂ€karen att det var lite svĂ„rt att hitta rĂ€tt nyans till fyllningen till tĂ€nderna eftersom dom var vĂ€ldigt ljusa 😌
Och hÀr ser ni verkligen vilken skillnad det Àr nÀr jag ler. Har undvikit att le pÄ bilder, förutom dÄ jag varit pÄ humör för de.. vilket jag varit sÀllan. I fortsÀttningen kommer jag inte ha nÄ problem med de!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback















RSS 2.0